שאלות ותשובות
האם האתר מאובטח?
כן, אתר נלה מאובטח לחלוטין באמצעות פרוטוקול SSL וכל הפרטים שניתנים לנו על ידך נשארים חסויים ומאובטחים. שלב התשלום ומסירת פרטי האשראי מתבצע בתוך מערכת סליקה חיצונית ומאובטחת במיוחד, המותאמת לתקן PCI העולמי ומאושרת על ידי חברות האשראי הישראליות.
האם פרטי כרטיס האשראי נשמרים במאגרי האתר?
לא, אנחנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך. הסליקה באתר מבוצעת בעזרת מערכת חיצונית המותאמת לתקן PCI העולמי, בכדי להבטיח קנייה בטוחה וחסויה.
איך ניתן לרכוש באתר?
האם עליי להירשם לאתר כדי לבצע רכישה?
בכל מקרה, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי ליהנות מתהליך קנייה מהיר יותר – במהלך ההרשמה נבקש ממך מספר פרטים מזהים, שישמרו במערכת גם לקניות הבאות (אל דאגה, לא נעביר אותם לאף אחד).
ביצעתי רכישה, איך אדע שהיא בוצעה בהצלחה?
לא קיבלת אישור הזמנה או מייל? יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, שפועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, בטלפון 03-6335833. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@nela.co.il
איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה. יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״.
סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו לדואר או חברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת. סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו. סטטוס ״בהמתנה״ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת.
ביצעתי רכישה וברצוני לעדכן את אחד או יותר מהפריטים, איך עושים זאת?
מהן אפשרויות התשלום באתר נלה?
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, פיי-פל או הזמנה טלפונית. התשלום בכרטיס אשראי מאובטח באמצעות פרוטול SSL ובתקן PCI העולמי. פרטי כרטיס האשראי שלך אינם נשמרים באתר.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כמובן! ניתן לשלם בתשלומים ללא ריבית לפי הפירוט הבא:
תשלום 1 ברכישה עד לסכום של 99(כולל)
2 תשלומים ברכישה בסכום שבין 100 שח ל299 שח.
3 תשלומים בסכום שמעל 299 שח.
מתי מתבצע החיוב על ההזמנה?
החיוב על ההזמנה יתבצע באופן אוטומטי בעת השלמת הרכישה. השלמת התהליך מותנה באישור חברת האשראי על החיוב, במידה ולא יתקבל אישור תחזיר אותך המערכת לעמוד הקניה ותתקבל הודעת שגיאה.
כיצד אקבל חשבונית בגין הרכישה שלי?
לאחר ביצוע ההזמנה, חשבונית מס תופק ותשלח באופן אוטומטי אל המייל שלך, לכן חשוב להזין כתובת מייל תקינה. לעיתים המייל מגיע לתיקיית הספאם ולכן מומלץ לבדוק גם שם. במידה ובכל זאת לא קיבלת את החשבונית, אנא פני אל שירות הלקוחות שלנו שישמח לסייע לך. אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין 9:00-17:00, בטלפון 03-6335833. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@nela.co.il
מהן אפשרויות המשלוח ותוך כמה זמן יגיע אליי?
משלוח עם שליח עד הבית – עד 3 ימים. ביישובים מרוחקים כגון הערבה ויהודה ושומרון עד 5 ימים.
דואר רשום – עד 14 ימים.
האם המשלוח בתשלום?
משלוח עם שליח עד הבית:
הזמנה מעל 349 ש"ח – חינם
הזמנה בסכום 199-349 ש"ח – 19 שח
הזמנה בסכום עד 199 ש"ח – 35 ש"ח
דואר רשום:
הזמנה מעל 200 שח – חינם
הזמנה עד 200 שח – 15 שח
האם יתאמו איתי את המשלוח?
משלוח עם שליח עד הבית – ביום המשלוח תקבלי הודעת סמס אישית המודיעה לך את טווח השעות שהחבילה צפויה להגיע אלייך. בהודעה תקבלי גם קישור למעקב אחר החבילה. כמו כן, תוכלי לשנות את שעת ההגעה או יום ההגעה בהתאם לנוחיותך.
דואר רשום – לא יתאמו איתך את המשלוח. מספר המעקב ישלח לך באימייל ותוכלי לבדוק את מיקום החבילה באמצעות עמוד מעקב המשלוחים באתר דואר ישראל.
האם אפשר להחזיר פריט שרכשתי?
בוודאי! תוכלי להחזיר את המוצר ולקבל בחזרה את כספך או לחילופין מוצר אחר באותו שווי. החלפת/החזרה מוצר מתאפשרת עד 14 ימים מיום הרכישה ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש ולא נפתחה אריזתו המקורית. לא ניתן להחליף ו/או להחזיר ג'לים ולקים על כלל סוגיהם.
כיצד מתבצעת ההחזרה?
את ההחזרה יש לתאם מול שירות הלקוחות שלנו שישמח לסייע לך. אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין 9:00-17:00, בטלפון 03-6335833. כמו כן, ניתן לשלוח לנו הודעה למייל: contact@nela.co.il
למה כדאי לי להצטרף לניוזלטר?
כי יש לנו את הניוזלטר השווה בעולם! וכי אנחנו לא מעיקים, לא חופרים, ושולחים רק מוצרים שווים והנחות היסטריות
נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?
במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לסמן ב-V את אחד המיילים מאיתנו
- ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל
- לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.
* אני לא רואה תמונות במיילים שאתם שולחים אליי, מה לעשות?
הדבר קשור להגדרות המייל שלך. בכדי לראות את התמונות בקביעות יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לפתוח את אחד המיילים מאיתנו בו לא מופיעות התמונות
- ללחוץ על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות / "Always display images